En dag i januari..

Vilken dag de har vart!
Vaknade 4 av K klocka.. han hade bestämt sig för att gå upp just kl 4 av någon oförklarlig anledning. Låg kvar till 5.15 innan jag fick stiga upp. Satt o mös tillsammans  i soffan tills W skulle vakna, då kom monsterK fram och morgonen blev desto mer högljudd!
Fick lämnat skolan efter lite tjafs och efter detta tog W och jag o for ner till syster/moster för kaffe o frukost!

Åkte och handlade innan K skulle hämtas så blev skyttetrafik fram och tillbaks genom stan. K vart på något bättre humör o bestämde lekdejt med klasskamraten/grannen Emilia. Ytterligare tjejklasskamrat kom och både K&W hade vart hos E och lekt mamma, pappa, barn :p

Middagsstök tog lite tid så sköt upp disken till imorgon när K är i skolan igen, istället gick vi ut. Jag och K med våra springskor och W med cykeln :) Sprang av lite energi i den kalla kyliga luften o när sagan och det nuförtiden obligatoriska jag-vill-inte-sova tramset vart överstökat så somnade de inom fem minuter.. Så för en gångs skull sov de innan halv nio, det är rekord för i år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari