Glad Morgon

Det första jag tänker när jag slår upp mina blå om morgonen är hur dum jag är som inte lägger mig i tid. Precis som imorse som andra mornar före denna förbannar jag sena kvällar och uppesittande!!
Morgonen flöt riktigt bra idag. Visst Kevin vart trötter precis som jag. Han hade tryckt av sin klocka när den ringde vid fyratiden och sov gott när jag väckte honom halv sex, ändå tog det 1 timma ch 20 min innan han masade sig upp från sin säng.
Emilias mamma ringde o frågade om Emilia kunde åka med oss till skolan och vips hade Kevin ätit, klätt på sigf och borstat tänderna på 10 min och var färdig när hon kom. Sen satt de o grejjade med sina Tamagotchis och var på glatt humör hela vägen till skolan :)
 
image334

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari