Igår en Kap dag!

Igår så fick vi gjort en hel del jag o boys. Granen är uppdammsugad och vilar nu på en kyligare snöigare plats i skogen på andra sidan vägen. Ingen gran på balkongen till Maj detta året inte ;P
Var på torp och fick köpt tre små silverringar till mina hål i öronen.. ej haft i några på ett bra tag.. just för att det har kliat och svullnat upp och varat sig. Berodde nog på att jag använda ett par osilver så nu har jag tryckt in dessa riktiga och oavsett att det ömmar nu får de sitta i så jag ser om det blir som normalt igen. Billigt blev de med :p 3 ringar för 38:- tillsammans, bra när de har hela butiken rea då och då :)

Sen gjorde K ett fynd på EB Games. Han kollade begspel till gamecubet och fann ett Fifa för 19:- Sen att det ej är årets utgåva spelar ingen roll.. om han ska börja intressera sig för fotbollsspel så kan han likaväl börja med de. Sedan fick han tag på ett Need for Speed som han ej har för 99:- Ska nog kolla där oftare när vi är ute.. för 19:- kan man handla på sig något spel då och då :p
På Panduro fick K även köpt sig en bra förvaringsväska till sina inhandlade pärlor o smyckegrejjer.. bra han har det på en plats!

William vart nöjd över sin lilla ostbågspåse för 8:- Som han sen när han kom hem inte åt alls av utan ligger kvar i skåpet. Och även pistolen ha fick för sig att köpa på BR.. tycker helst han kan skippa handla sånt men tydligen är det intressant i hans värld.

En födelsedagspresent till moster fick vi med shopat o många kassar blev det hem från Torp :)
Bästa vart nog Korv & Bröd o Dricka för 10:- Det blev jag glad över!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari