Inbrytning..

:D
Va glad jag är att få jobba med såna braingar!!!

Igår kväll fick Jörgen äran att bryta sig in i Lenas skåp eftersom jobbnycklar, bilnycklar osv hade låst sig inne och ingen extranyckel fanns tillgänglig. Så kan det gå.. Så hårt när man plötsligt blir av med allt man behöver.. endast ett lås finns som hinder emellan.
Så Jürg klarade de galant o skåpet gick att öppna till slut.. Bra o ha en sån granne när de krisar sig :D Om jag är din datasupport kan du få lov o vara min jag behöver bryta sönder något support :D

  
"Goingar"

Vart en kul natt, mycket skratt som vanligt.. denna natten vart tom Hovhult me på noterna ;)

Jörgen: " Tina, det finns ett liv utanför Jörgen"
Lena: "Vad heter den där serien? Push my pimp?"

Kommentarerna kan vara oslagbara.. yey oss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari