Lego

Japp, ni läste rätt.. o ärligt talat är de faktiskt lite kul.. ungefär som att bygga ihop en Ikeamöbel :D O we löööv Ikea, right!!
Igår kväll satt vi tre på golvet och byggde för glatta livet.. för att berätta sanningen vart det mest jag som byggde och barnen vimsade runt om.. K fick byggt nästan hela polisbilen men när de kärvade sig så kärvade sig även tålamodet en del.. o inte blir de lättare då.. men redig är han!
Men fint blev de när de blev klart, och har ett suddigt minne om att jag sa att jag skulle bygga ihop brandstationen så den vart klar när de kommer från C på tors.. är la bara att börja bygga antar jag..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari