Lynch

image301

De har höjt priserna igen!
Och jag missade det totalt..

Reagerade lite o tis när K skulle till skolan att summan på kortet ej stömde med vad det brukade men ägnade inte mer tankar åt det. Förren nu.
Gick in på deras hemsida och får se att de höjt kupongpriset med 25% om man betalar kontant på bussen istället för med kort. För en vuxen som ska åka inom stan kostar de nu 25:- mot innan 20:-! En stor höjning..
Månadskorten som jag tror de höjde senast i Aug har de lagt på 35:- till totalt för mig och K. Ska de fortsätta såhär blir de snart hutlöst ohållbart!

Fick svar från dem ang min resa som ej blev av den 23 dec, de sa att jag skulle åka ner och hämta en speciell blankett och skicka in min berättelse på nytt.. tydligen kan man inte maila 2008!!

Kommentarer
Postat av: Maja

Men hallå. Vadå gå tillbaka i tiden! Jag skulle bli arg ordentligt minsann. Hmm.

2008-01-11 @ 08:41:50
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari