Macho Deutch

Spännande på jobbet faktiskt.. får framöver möjlighet att öva på mina bortglömda tyskakunskaper från högstadietiden.. långt där inne verkar de finns kvar, några glosor är bättre än inga glosor :) Så suttit en stund och skrivit ner de vad jag tror mest användbara tyskaorden till jobbet. Ich spreche deutch.. here we goo..

Pömsen jag.. Såg ut som ett spöke när jag kom ner till syrran idag strax innan två.. en kopp kaffe och sedan med henne ut till Torp. Kevin fick äntligen handlat från sitt Panduropresentkort och vart nöjd och glad hela dagen lång.
Hungrig o matt eftersom jag ej hade hunnit äta frukost innan så tog svängen förbi donk på tillbakavägen och fick handlat hem till mig och K.. Nu har El Macho kommit igen :D *glad jag* O en färskfärsk semla som efterrätt.. sen vart jag mätt.

Nu K hos mormor över natten när jag jobbar igen, inatt någon gång kommer W hem till Sverige igen. Så efter jag sovit läänge imorgon så blir det kramkalas!

Kallt det är överallt.. fåglarnas fötter vart inte alls varma o trevliga imorse när de skulle in till sovrummet.. fått stänga fönster o sätta på elementet..

Inatt kl 03:30 blev mitt Halebopsim inaktivt :( Kändes sorgligt.. men nu funkar mitt nr precis som det ska :)

  
Erica & Kevin / Kevin tittar när Nicklas spelar

Kommentarer
Postat av: Maja

Är det ditt gamla nummer tro?

2008-01-04 @ 21:44:07
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari