Mardröm minst sagt!

Jag har inte alltför många fobier men de som utmärker sig värst är..
Flygplan så länge de är luftburna, står de på fast mark är de ok.
Ormar i min omgivning, långt borta från mig är de ok.

Så för att göra det extra otäckt why not slänga in en bunt ormar i ett flygplan med människor, vetja!! Jag hade blivit hysterisk, eller de vart nog milt uttryckt! Jag hade blivit totalt loss om jag blev fast på samma yta som dessa gräsliga djur, och sen dessutom i ett störtningsbart flygplan.. ne, ne, ne.. Inte konstigt jag är fast besluten att inte ta flygvägen någon mer gång. Nu fick jag vatten på min kvarn, man vet aldrig vad som kan ske!!

Snakes on plane har jag hört en del om, men om jag ska vara ärlig så erkänner jag här o nu att jag medvetet undvikit att se den. Tror den är mer scary o snakeig än "Anaconda" o vill frivilligt inte skapa mig mer ormsyner att tänka på.  Så glad för passagerarnas skull att det gick så bra som det gjorde.. yuck annars!

Aftonbladet "Ett ton ormar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari