Mardröm

Wilma badar i vattenskålen :) Yrig fjäderboll och fullt av vattenstänk runt om buren. Doris ser mest ut som om Wilma gör något heltokigt.
Fick goa skratt igår när vi skulle lägga oss.. de sa rätt saker i rätt sammanhang vilket fick de låta bra lustigt.

Idag har vi lite sol bland molnen, sådär så det sticker i huvudet av ovanhet när man tittar ut. Några små lätta snöflingor då och då men inget som lägger sig så man kan utnyttja snön för pulkaåkning osv.

Jag och Kevin kollade på den där filmen The Triangle igår.. eller trodde det vart en film men vart en miniserie, del 2/3 typiskt nog.. och ikväll missar vi upplösningen pga jobb. Men iaf sa till K igår att han nog skulle få mardrömmar men den som fick de vart faktiskt jag, jag som aldrig blivit påverkad av någon film innan.. Men Jag/Bil/Vatten hör inte ihop o de e knappast någon ny fakta.

Idag så är min långledighet slut och dags för första arbetspasset detta år. W är fortfarande med C på Lanzarote så ikväll får Nicklas passa Kevin medan Moster jobbar och sedan får han sova hos dem när jag är på jobbet.

Imorgon kväll kommer nog lillskrutten hem till Sverige igen :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Men guuud, va härligt! Får du träffa honom direkt eller är han kvar hos c först? Vilken upplevelse för honom att ha varit iväg. Har du pratat nåt med honom?

2008-01-03 @ 15:15:58
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari