Överreagerar jag??

Avreaktionsinlägg..
Borde barnen 6 & 7 år gamla gå ut i trafiken och ta bussen hem till mig ensamma nu när det blåser så hiskeligt ute?? Okej, kanske för mjäkig.. men det är halt ute, bilar kan tappa kontrollen! Det är stormigt och saker kan komma flygande som småpojkar ej kan skydda sig mot!

Så anser ej att "jag har ju druckit öl" är en ursäkt till att de ska ta sig hit på egen hand.. TA DÅ BUSSEN MED DEM, om du ej har möjlighet att köra dem hit!!!

*räknar till 10, nej 20 och tar djupa andetag*




*Uppdatering*

Barnen blev hitkörda..!!





Kommentarer
Postat av: Maja

Du det var då himla bra! Helskotta va jag hade blivit irriterad. Stå på dig gums!

Pussa dig! Hoppas vi kan chatta snart igen. Direkt jag blir frisk så jag orkar tänka. :P

2008-01-31 @ 19:41:33
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Tigerheart

VEM körde????????????????????

Kram

2008-01-31 @ 19:42:09
Postat av: Tina

Maja: Se nu till o friskna på dig :)
Malin: C.. men om han hade tagit öl eller inte vet jag ej, eller om de vart ett sätt av lathet att slippa gå ut i vädret :S

2008-01-31 @ 21:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari