Overslept..

Är det inte ovanligt mörkt och grått ute idag?
Passar ypperligt att sitta inomhus och titta ut hur det blåser och står i. Kaffet är varmt och falukorvsmackorna sketagoa o ballerinan på slutet gjorde frukosten komplett.

Men ska erkänna att idag är jag trött. Försov mig/oss gjorde jag oxå. Vaknade som jag skulle 5:15, skulle snoosa om som jag alltid gör men tryckte fel så alarmet stängdes av helt. Insåg detta och var på väg att ställa om klockan.. men någon gång där mitt i ställandet somnade jag bort igen för att vakna till liv, rejält med liv 65 minuter senare. Smart drag att ställa klockan så tidigt i första läget :)
Men vi hann med bussen vi skulle o barnen fick ätit och dessutom hann vi läsa ut de sista kapitlarna av LasseMaja som K lånat på skolbiblioteket.

Så det är med glädje jag snart går in till sängs igen..

Kommentarer
Postat av: Peter

Här i Trollhättan är det nog mer svart än mörkt, blåser gör det också.. killarna på jobbet har sagt att på Torsdag så lär det blåsa upp till storm.. då gäller det att man är fastsurrad!

Det är inte bara du som är trött, jag sitter här på jobbet och är nog lika trött som vad du är, det enda man kan göra här är att surfa på nätet..

2008-01-29 @ 11:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari