SE K850i

Nu snart en månad senare så kan jag säga att jag är nöjd med min darling nya mobilen!
Menyerna är ok och bilderna är mer än ok.
Enda neg jag hade hört innan vart att de vart lite bökigare att skriva sms.. o jag får hålla med. Det vart enklare på SE W800i där man hade styrspaken så lägligt.. nån styrspak finns inte på K850i så man får lära sig från grunden igen. Men det blir enklare!

image271
Dessutom så klarar jag mig helt o håller på de 199:- jag får göra av med varje månad.. inga extrakostnader utan enbart ab.kostnaden :)

Kommentarer
Postat av: Tigerheart

Skönt när saker fungerar,, och är ju aldrig fel att backa tillbaka till vissa moment i livet, vem säger det nyaste ska vara bäst!? (joysticken)
Kramens

2008-01-15 @ 20:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari