SJ

Somnade så gott så gott.. och sov över 4 timmar!!
Vaknade med ett ryck av att mobilen ringde intill mig, svarade och det vart SJ *gah* De frågade vilken ort jag ville vara stationerad på och när de fick höra Uddevalla så frågade de om jag vart intresserad av ett sommarvik, för några tjänster hade de ej ute nu :( Men eftersom jag vill ha en heltidstjänst, ev några procent lägre i tillsvidarevariant så tackade jag nej, och hon förstod mig och önskade lycka till när de får ut riktiga tjänster här. Måste ha kommit ett steg längre denna gång för de har aldrig ringt när jag ansökt innan.. skit att de enbart hade sommarvik..

Nu börjar jag bli tveksam, kanske gjorde jag fel.. borde tagit tjänstledigt från mitt jobb och tagit det där förbaskade viket ändå.. men yr och nyvaken fanns inte de tankarna med när hjärnan arbetade ack så lååångsamt.
Lätt att vara efterklok.. men SJ här ÄR jag!! Nu när ni uppenbarligen läst min ansökan, dont forget mee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari