Skola Fritids

Jojo, då vart de dags för kaffe o frukost igen.. och redan är det den nionde Januari..

Fick hem papper för William och hans skolval. Nu är det bara att hålla tummarna att han hamnar där vi önskar, för annars blir det bökigt till max.. ne, nått annat går jag inte med på helt enkelt. Om några månader hör bpda mina barn till skolan, dagistiden ett minne blott. William har ändå trivts oerhört på sitt dagis.
Ringde barnomsorgssekreteraren här i stan imorse när jag kom hem ang nattis och det blir som jag trodde.. Nattis på natten och hans egna fritids på dagen.. bra de!! Men de lär säkert dröja tills han får någon plats. Jag hoppas han kan få komma in där efter sommaren iaf, om vi har tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari