Spraygrädde

image356

är det nya roliga hos mig :p Tänk va smidig en sån där flaska är egentligen. Inte samma gräddsmak men det funkar för mig, såpass kräsen är jag inte i detta fallet. Vill man ha lite grädde på varma chokladen eller på pannkakan så bara att lägga på ett lass. Som en parantes kan jag säga att jag inte riktigt kommit in i ett hälsosamt liv fasen ännu :p

Så nu, trött o sockernivådumpad efter sömnen gjorde jag några pannkakor som blev över från W födelsedag och måste säga att det e roligare med spraygrädde till.. bara de o komponera sig mönster på pannkakan.. *trötthumor*

Nu har marknade för sån här grädde vuxit och många olika sorter har dykt upp, bara att prova sig fram. Ica & Coop är jämnbördiga medan denna ovanför smakmässigt är som dem men har ett större munstycke så de blir större/vidare strängar :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har väl jämfört priset mellan färsk grädde och den på spray och kommit fram till att sprayen är billigare, eller? =)

2008-01-29 @ 17:21:54
Postat av: Anonym

Har aldrig testat spraygrädde, bara den som finns på café förstås. Men den funkar väl! Är inte så haj på grädde. Med färsk grädde brukar jag alltid ösa ner vaniljsocker. :P

2008-01-29 @ 21:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari