Väldigt vaken..

..är jag nu.
Får skylla  mig själv som inte drog ur telefonen innan jag somnade imorse.. otåliga förväntansfulla barn som ville hem fortast möjligt så de vart ihärdiga och fick som de ville mig vaken till slut.

Snöovädret.. huga, låter som ett monster :p är här nu.. fast inte ens ett minimonster. Det har sakta snöat hela natten och fast vi trodde de vart på väg att övergå i regn verkar det vita hållt i sig för det är mer snöfluff ute nu än imorse :) Tråkiga är nog att det snart regnat bort igen..

  

Therese & Jörgen sopar snö / Vintervyn när jag vaknade

Kommentarer
Postat av: Maja

Men gums, njut medan det varar! SJälv skulle jag nog önska att det snabbt regnade bort här. Men njut! Tänker på dig, kramar!!

2008-01-06 @ 16:03:49
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Maja

Men gums, njut medan det varar! SJälv skulle jag nog önska att det snabbt regnade bort här. Men njut! Tänker på dig, kramar!!

2008-01-06 @ 16:03:56
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari