Weeooo

Nu ka jag alldeles snart få sova igen :D

Tänkte de vart lika bra att hålla sig vaken ordentligt inatt med eftersom jag ändå ska vända på dygnet nu ikväll när jag ska jobba.. så kom i säng strax innan halv tre..
Klockan ringde 05.30.. ställde den något tidigare än innan och så mycket bättre morgonen blev.. Nu hade de, eller K för de e han som är den morgontrötte, hela två timmar på sig att vakna, klä på sig och äta innan vi måste åka iväg. Inget stress utan bara lugn o ro.. och det bästa av allt, idag åt han ordentlig frukost. Oftast är han som mig, kinkig med att äta tidigt på morgonen, glad jag får i han något över huvud taget innan skolan. Men idag åt han en hel minibaguett han valde på Willys igår, det är ändå två halvor :) och en drickyoghurt.
Den här morgonen vart nog den bästa vi har haft tror jag.. allt flöt som det borde o alla vart nöjda.

Kom till dagis bara för att se att C plockat med sig overallen o regnkläderna hem innan jul.. vart bara att traska hem o hämta termobyxor o extra regnbyxa och vända tillbaka till dagis igen. Så blött ute, det slaskar rejält.. men ute nu så snöar detstora fina flingor.. och minsann tror jag det lägger sig ovan det våta, för vitt blir de :) Men smälter nog de med till slut..

Nu ska jag bara ta och dricka mitt frukostkaffe och äta mina mackor så ska jag krypa till sängs, o nu har jag hela sängen för mig själv.. annat vart det inatt när jag skulle försöka böka mig plats i mitten.. De tar upp space mina kids :p

image295

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha, Hampus tar också upp sån där plats i sängen, tur att jag bara har honom. Hoho!

Skönt för dig att du får sova lite gums. Fattar inte att du tog dig upp efter att ha sovit så lite först. We need to talk also. Pussis!

2008-01-08 @ 10:14:04
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari