William 6 år!

Lilleskrutt är nu 6 år fyllda och sover nu sött i sängen sin.. Trött, nä rejält övertrött när han till slut lät sömnen vinna. Samma med Kevin, trötta barn som tror de är otrötta!!

Fick barn o handlat, allt lite mer hastigt än vad som vart tänkt. Hem och gjorde pannkakstårta och dukade kalasigt vid bordet. Efter evigt väntande från barnens sida dök då moster upp och sen även morfar till slut :)
Barnen stojade o lekte med W nya leksaker o det vart fullt ös tills det blev läggdags. Dagen riktigt kutat iväg och jag känner i kroppen att inatt kommer jag somna innan 2-3 :)


Här kommer en liten födelsedagsslide :)



Tårtan, William, Kevin, Daddy & Syster o jag. ..

Kommentarer
Postat av: Peter

Jag är oerhört stolt över dig som lyckats ta dig igenom den här dagen, det låter iallafall som att du haft en hel del ståhej för dig med mycket spring å lek.. Förstår att du är trött nu.. därför hoppas jag du får en god natts sömn.. för du vet ju att det är en ny dag imorgon! =)

Kram på dig..

2008-01-27 @ 22:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari