Fika, Donk & magiska skor

Får se om det funkar bättre nu, sist jag skrev ville det ej publicera sig.

I onsdags for Kevin med SnällMalin och Marcus ut till Smögen för glass och bryggtramp. Go o glad kille följde sedan med dem hem för en stunds lek innan jag kom och hämtade honom efter William åkt till C och disken avkarad.
Tog en snabbfika hos M & M och nu räknar man ner till den 19 :p Shit så kul vi ska ha de!!

Kevin och jag åkte sedan ner till D när kaffet vart urdrucket. D åker till Skottland idag och det vart sista möjligheten att få ihop det att ses innan dess. Gick till Donk o tog en milkshake o där mötte även R upp efter en stund. Willys för dricka godis köp och en filmkväll vart född..



För att intressera Kevin för film bidde det den gamla "Min vän Percys magiska gymnastikskor" vilket tydligen roade både små som stora gossar :P

Att inte ha några tider att passa vart rena semestern och när vi kom hem igen hade klockan hunnit bli över elva, o Kevin somnade kvickare än han gjort på länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari