Grodjakt & Kalas

Att få väckt Kevin vart inte det enklaste, först kl 10 kom han ur sängen och hade missat Hej hej Sommar :p Trött pojke idag!!

Moder kom och hämtade upp oss för roadtrip in i Dalslands mörka skogar. Första anhalt vart nya stugan :) Kevin som vart där innan visste precis vad som behövde göras eller ikke.. Den lilla bäcken som rinner på tomten visade sig innehålla skojigt djurliv och innan vi hann blinka hade Kevin en groda i sin hink.
Blivit mer modig det sista och hade inga problem med att hålla den i handen :)



Efter några timmar åkte vi in till bebyggelsen och till min mormor som fyllde 87 år. Kevin uppförde sig exemplariskt trots att det var timmar av sittande med massa babblande människor runt sig. Tårta ggr 2 men Kevin vart nog mer intresserad av kakfatet, tårta är inte ett av hans förstaval om han får bestämma.


Gratulerar födelsedagsbarnet!


Titta så fint hår! *sötmormor*


Syster & Niklas kom oxå..



När vi på hemväg skulle försöka få i oss något att äta fick vi se nått annat än korv.. 2 skinkor!! Hur människan inte kände att hans shorts visade världen hans behind är ofattbart.. Nu är det plåtat på avstånd så syns ej så väl men när han sträckte sig mer in i bilen fick vi ännu tydligare insyn :D



Kevin avslutade dagen med att sova över hos mormor medan jag fick ta mitt pick o pack och gå till jobbet. Vart inte det minsta lockande men nu är ännu en jobbnatt gjort och nu är det bara 4 nätters arbetande kvar.. på tors morgon har jag semester!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari