Lite bildbevis på liv..

Nu är jag nästintill helt igång.. enda tråkiga just nu är alla mobilkort som försvunnit under 3 veckor då minneskortet på mobilen la av förra veckan :(
Så kan ej fota som jag gjort innan då det ej får plats så mycket på det inbyggda minnet..

men här ser ni att jag lever igen..



Jo, blev så glad igår när jag helt själv lyckades plocka ur hårddisken från gamla bärbara och sätt in den i en kabinett o koppla ihop det med den här nya.. så allt jag hade i den gamla har jag tillgång till nu med :)
O så enkel o smidig, pürfekt som externt minne..



Så nu är det operation färdigställa med alla inställningar o program man vill ha..

Tog förresten ett finfint kort på moderns blomma som så snällt öppnade sig medans jag vart blomvakt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari