Sanering igen..

Jo jag tycker nog jag vart duktig idag!

Från början hade jag inga planer på att städa alls men när disken efter frukosten vart klar så gav jag mig på köksgolvet med skurmoppen. Hann halva golvet innan jag bröt av själva pinnen och fick skura resterande krälandes på knä.

När skurning sen vart ganska uteslutet fanns det egentligen bara en sak.. en sån där sak som tar emot något gruvligt och som jag gärna döljer med stängd dörr.. fasans rum = barnens rum!
Som vanligt låg det saker överallt på golvet uppblandat med puttekulor som envisas med att sätta sig under fötterna när man kliver in.
Men nu är det klart, tog några timmar men igen, nu är det gjort för den här gången!! Och ytterligare en grej avbockad som har funnits på min mentala "to do list" ett bra tag.

Ringde Norrskolan idag och tydligen vart det där K ska vara på onsdag och torsdag.. bad att få komma över imorgon och kolla läget så det inte känns helt skrämmande för K som blir avlämnad där av taxi dessa två mornar. Behöver väl knappast nämna att han inte alls har lust med detta påhitt så vi får se hur det går.. i värsta fall får jag vara vaken och sedan sova när semestern börjat.

Kommentarer
Postat av: Lena

Du får säga till vildbattingarna att städa sitt rum själv. Dom är ju trots allt inga småbarn längre =)



Du är duktig du!! Massa kramar Lena.

2008-07-15 @ 08:53:09
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari