Skitiga kalsonger..

Vart nu detta nu kommer ifrån har jag ingen aning men något jag reagerat på ända från sommaren behagade visa sig här på västkusten.
Märker speciellt här på Landbadet i Uddevalla där vi har utomhusbassänger att det är väldigt populärt bland tonåriga killar att ha kalsonger under badbyxorna. Personligen anser jag inte att den lilla resårkanten som de låter sticka upp bidrar med värst mycket till status och utseende.
Ohygieniskt yes, kanske låter de bli att duscha innan de hoppar i bassängerna i badhuset oxå, vad vet jag!!

Den här trenden är rätt onödig och det enda det förhöjer är deras egon, knappast badglädjen.. speciellt inte för oss andra. Hänsyn, vad är det?

Här kan ni läsa mer om denna badtrend som tvingar Skara Sommarland att höja klorhalten.. Till Aftonbladet!


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag håller med dig... har faktiskt aldrig tänkt på det så, men du har så rätt!

2008-08-01 @ 11:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari