Soffsovande

Jag sov i soffan inatt..!!

Har en oerhört varm lgh. På vintern är de gott men på sommaren kan det bli smått olidligt. Igår kväll vart det så varmtkvavt att grinigheten riktigt spirade mellan våra väggar. När barnen somnat och W somnat om igen efter att ha trillat ur sängen så hörde jag hur det droppade på balkongen.
Svalkan som sjönk in vart obeskrivbar.. så när jag sett färdigt min film och natten omgav mig så kände jag inte alls för att lägga mig i mitt varma sovrum. Så la mig ner och somnade till de kalla vindarna och regnets droppande med balkongdörren öppen bara en meter ifrån.
Vaknade till halv sju då det hade blivit korsdrag från det öppna fönstret på toaletten men somnade strax om och vaknade kl 10..!!!! när barnen kom upp!

Men jag sov riktigt bra där i soffan, helt ok :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari