Lördagsfest & Söndagsslapp

Sköna söndag, minns ni?

Söndag idag ja, utan illamående, bakiskänslor eller ens minsta antydan till huvudvärk. Vilket jag hade rejält av när jag somnade, men tynade bort under natten.

Igår lördag vaknade jag strax innan tolv, bra sömnuppladdning för kvällen! Dusch o frukost och när allt sånt vart avklarat hade klockan runnit iväg så tiden vart inne att åka ner till staden och syster.






Drack nåra cider och tog sedan bussen hem till Malin som hade sin 30-årsfest :) Maten vart hur gottig som helst och bål & cider slank ner som törstsläckare.




Kvällens skratt & fniss vart när homepartyförsäljaren från Kondomeri Cosmoshop entrade Malins hus med stora resväskan :p






*girls & toys*

Demonstrationoch beställningar tog några timmar. När tjejen med väskan åkt blev det lite frågor från "Hur fan visste du det?" tillsammans med de sistra ciderna.

Folket började droppa av framåt halv tolvtiden och jag o syster bestämde oss sen för att ta nattbussen ner till stan där vi sen vek åt var sitt håll, hon in till sig och jag bort till halsontig sovande D som vart hemkommen till Sverige igen.

Blev väckt halv elva och huvudvärken vart som bortblåst, tom D halsont blev lindrigare under dagen. Blev riktigt slappt idag, jag vart seg från igår och D säkert trött efter en veckas resande. Så till frukosten blev det film, tydligen finns det massa filmer jag ej sett men denna vart med braingen Kevin Spacey "Usual Suspects" och när jag nu kollade hade den fått megabetyget 8.7 / 10 på IMDb!!
Till lunch/middag blev det bakispizza och ytterligare en film :p Denna gång lite annan klass - Morgan Pålsson, Världsreporter!!

Min mobil la av någon gång på morgonen och då laddaren befann sig hemma fick jag vänta tills nu ikväll med att få igång den, men det vart ok.. det vart skönt med en mobilfri dag, att vara helt onåbar!! Men så hade jag en hel del sms som dunsade in när den sattes på :p Enda tråket vart att jag vart helt kameralös under dagen *suck*

Imorgon ska vi till Danmark. Barnen ligger och försöker somna medan jag bloggar, det är myror i deras ben och de har svårt att slappna av. K är fly förbannad på sig själv att han ej kan somna, han vill ju ha morgon nu :)



Kommentarer
Postat av: Therese

Heeej!! ser ut som ni hade en lyckad kväll i går... alltid kul me lite partaj:) Hoppas nu att ni får en super härlig sem i D. Vi måste höras snart har nått att berätta... KRAMAR

2008-07-20 @ 22:40:42
URL: http://ahsfamily.blogg.se/
Postat av: Lena

Skönt att höra att du haft det bra gumman. Riktigt fint blev håret med. Du är skitsnygg!! Hoppas att Danmark blir en succé.



Puss & Kram L.

2008-07-21 @ 21:27:14
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari