Innerligt tröttig

Tröttheten är obeskrivbar!
Får hålla ut några timmar och sedan är det semester.

Sov 4 timmar och sedan vart det bara att gå upp och traska ner till Norrskolan och hämta K som hade haft det väldigt bra där idag. Kevin fick en ny förebild i den manlige förskolläraren och vill egentligen inte alls sluta där nu imorgon efetr bara två dagar.
Gick därifrån ner till stan och mötte upp syster/moster för lite klädtittande inför lördagen. Gata upp, gata ner och magen kurrade som ej hade fått frukost. Nådde till slut krogen krogen där lunchbuffen serverades tio min till, men vart ingen fara vi fick äta och sitta där tills vi vart färdiga. Kevin åt rejält han med.. som Erica.. o jo, stoppade allt i mig eländigt mycket jag med :S Sprängdfyllda övermätta la vi oss på systers säng tills maten landat en aning.
När vi fått kraft att resa oss for vi en tripp till Blomsterlandet utan att handla en endaste pryl :)

Lämnat K på nattis vilket vart jobbigt ikväll med, trots favoriten Josefin. När jag sa hejdå sprang han iväg, men efter en liten stund kom han emot henne och följde med in medan jag höll mig undan, så han vet att ett hejdå är ett hejdå så jag inte finns kvar ändå. Ringde efter en liten stund och då vart det lugnt, skulle de gå iväg och äta glass då K vart enda barnet ikväll/natt.

Och nu ska jag bara duscha innan jag får tvinga mig iväg till jobbet. Sen hoppas jag på 5 veckor vila, bara vila en stund från allt bökigt!!


Kommentarer
Postat av: Therese

NU ÄR DE SEMESTER!!!! Du ska ha en stor medalj gumman som kämpar på med allt... hoppas nu att du o killarna får en riktigt härlig sem, med många sköna dagar. jag kommer så klart sakna dig på jobbet:)Många kramar

2008-07-17 @ 09:54:05
URL: http://ahsfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari