Våglig

Bodele blev det en stund mitt på dagen.
Vattnet varmare än på Sunningen.. och ett doppis bidde de.
Sedan hade jag lovat landbadet så vi trippade dit en sväng. Kevin hade som mål att våga hoppa från startpallarna och trampolinen i hoppbassängen. Efter mycket ilska och peppning så hoppade han så fint i, trots att jag ej fanns i bassängen utan uppe på land. Och självklart svår att slita därifrån sen :p Stolt glad pojke efteråt :)

Men så kom det mörka moln och vi for hem till pannkaksgräddning..





Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Men Kevin hur vågar du . Jag skulle aldrig hoppa så.Och så har du blivit en riktig fisk. Var rädd om dig och ta det försiktigt . Kram.

2008-07-29 @ 22:18:07
Postat av: Lena

You go Kevin!! Vi hejjar på dig =)

2008-07-30 @ 14:31:52
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari