Bad, Mario Kart & ARN

Fredag morgon kl 7.30 vaknade vi till liv.. nu skulle det bli sol & bad igen. Det fick bli vårt Sverigefirande, att njuta av det som detta land erbjuder!
Hämtade upp William hos C och åkte sedan ut. När vi kom dit vart vi nästan först på plats och morgonen vart otroligt vacker och inbjudande. Vattnet vart friskt och avslappnande!



"Boys känner på vattnet"


Efter en liten stund kom Malin & Marcus och joinade oss. Då vart det lite mer vågor i vattnet men solen brände på som innan!



"Barnen ute och leker med vattenbiet en viss mamma fick blåsa upp"




"William gottar sig med festis efter bad"


När klockan vart bortåt 12.30 kom Donny & Ronny till stranden och hoppsan, de bidde årets första dopp :)



"Solning"

Fler som tyckte de vart gott att bada vart de tre boysen som nog vart i vattnet runt 1½ timma i ett sträck. Kevin blev peppad när han såg hur duktigt Marcus kunde simma och hur han vågade flyta i vattnet så efter lite försökande kunde Kevin simma 12 meter..!!! Det här vart rekord långa vägar, innan max 2 meter men nu så.. så vi tackar Marcus för att ha skänkt K lite mod :)

Kevin for med Malin & Marcus hem och jag o W blev upphämtade av C innan jag skulle få min barnlediga helg!



"W mumsar kaka i väntan på att C ska komma"


Packade ner mitt Mario Kart och åkte ner till Donny beredd på blodig fight!!
Jag är stöddig i de här fallet.. jag är bra!



"Ronny & Donny"

När Donny blivit slagen X antal ggr i MK bidde de ARN istället innan all frisk luft tog ut sin rätt o man blev trötter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari