Bad o Donk

När sov jag till 11 sist?
Men så vart de idag.. trött tröttare tröttast och inte kunde jag ana att klockan trippat iväg så!

Frukost och sen for D och jag på en miniroadtrip till Saltkällan och badade på en strand en bit från alla soldyrkande människor. Solen brände och vattnet vart det varmaste hittills denna veckan. Dopp för oss båda :)
 Låg i solen någon timma innan vi drog oss tillbaka och stannade till vid Donk för McFlurry med Ahlgrens Bilar och en Kaffe Cool till mig.. Kaffe Cool är bara så bra, precis lika bra som Mcflurryn..!

  




O visst börjar vi bli lite småbruna nu :)



Mer MK o Musik innan vi for åt vart sitt håll på kvällningen.. o kan jag tom erkänna på bloggen att du är rätt duktig så är du de, men jag vill ändå tro att jag är bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari