Dränkt mobil!

Tur? Kvalitet? Röta? Noah?

Nått är det iaf..

Min älskade gröna darling mobilen tog sig ett ofrivilligt dopp i kaffekoppen igår kväll..!! Behöver knappast nämna att den dog ganska omgående. Kaffet tog sig in till simkort och minneskort medan batteriet verkade klara sig hyfsat.
När jag fick låna Kevins mobil upptäckte jag att mina nr vart sparade i mobilen och ej på sim:et.. hopp alla nr gone gone.
Ljuspunkten på kvällen vart att iaf minneskortet verkade fungera..

Bad snällt om en fungerande mobil då jag absolut inte har råd med en ny.. o hur kul är det att behöva betala abonnemangskostnad för något i 1½ år till utan att få användning för de..

Vaknade och testade mobilen som peppar peppar fungerar igen. Helt stabil är den inte.. tappar täckning och kontakten med simkortet emellanåt, även headset/laddingången är lite halvglappig men vem är jag att gnälla när både ringa, sms, wap, musikspelaren, skärm och tryckcensorer o kameran fungerar!!! Och för var timma som gått och mer den torkat så har den velat mindre och mindre.
Är det inte ganska fantastiskt egentligen.. hur tusan kan den vara vid liv överhuvudtaget. Men kaffe stinker den.. rejält!!

O fick tummen ur att snabbt flytta mina kontakter till simkortet.. nu så, nu är vi igång igen!!

Tack till vilken makt det nu vart som hjälpte till..

Kommentarer
Postat av: Tigerheart

GUMMAN! ltimata oturen ju!! Massa krams!

2008-06-18 @ 12:53:14
Postat av: Lena

Hi hi hi... Vilken grej gums! Kram på goingen.

2008-06-19 @ 15:40:49
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Postat av: Maja

Skönt att du fick sparat nummer o sånt, det är så jädra jobbigt när de försvinner! Kramar!

2008-06-23 @ 12:38:07
URL: http://misssmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari