Home Alone

Jag hade så mycket planer för den här förmiddagen.
Gick bra att lämna K vid skolan redan vid skolstart, liten halvprotest men han försöker nog rycka upp sig o ser fram emot mystacokvällen jag lovat honom på fredag kväll efter skolavslutningen. Och imorgon ska de på utflykt till Åleslån så då behöver han mig nog inte då heller :)

Så allså 4 timmar ensam här hemma utan någon annan som pratar förutom birdies.
Men vad har jag fått gjort, absolut ingenting.. jag har bara varit.. lyssnat på tystnaden och suttit still.

Ta tag i grejjer får jag göra i eftermiddag när allt är som vanligt och William är hemma igen.


Kommentarer
Postat av: Maja

Mäh, inte gjort nåt men ändå inte svarat på mitt sms :P:P

2008-06-10 @ 14:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari