In da POOL

Vaknade tidigt idag,  innan tolv tom.
Precis innan jag skulle gå bort till Dalaberg för att posta ett paket tjoade Malin till o undrade om jag ville komma bort :)
Trippade iväg i värmen o sen satte vi oss duns ner i solen o njöt av de fina vädret.





Kaffe blev till grill med Korv & Bröd o sen till ännu mer slapp o solande. Malin dammsög poolen o sen blev de premiärdoppet om man kan kalla de det :P



Medans Malin stojjade i poolen så fick..



En annan slava pumpandes ;)



Men efter mycket tvekande kom jag mig i till slut med..

Barnen anlände så sent som kl 19 så blev en riktigt lång bara mammor dag.. Kiddos passade såklart på o plaska pool de med..


Kommentarer
Postat av: Lena

Gud vad gott det ser ut =) Jag badade ute på UNDA idag. Ett kvällsdopp, årets första. Gott var det faktiskt!!! Kram.

2008-06-02 @ 20:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari