Pengar o sömn..

Jag vet jag är off men orkar inte skriva när jag ej har min riktiga dator.. min dator som förresten är ganska så trasig.. vart inte sladden ändå.. ser slantarna segla iväg om det nu går att laga.. *suck*

FK har iaf efter trubbel i vanlig ordning idag betalat ut för alla VABdagar utan två, och de två kan jag avvara tills juli om det nu är så. Lycka att pengarna är i sin ordning även om vi inte har så vi kan strö runt oss så har vi ändå så vi ska klara oss :)

Annars ska jag nu jobba inatt igen, sen iaf ledig helgen innan de sista två ska göras innan långledigheten!
Kevin sov ensam på nattis igår och vart ensam på fritids idag :D Jag hoppas de går lika bra ikväll.. lite trött o grinig är han nu men inte konstigt, ovant för honom med me nattis/fritids så.
Själv är jag megatrött.. Lovade hämta K kl 13 idag som de vart innan allt brakade samman och det gjorde att jag fick gå upp 12 idag för att hinna med buss nu när det är förre avgångar under sommaren.. så sömn är ett kapitel för sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari