Premiär a la havsbad

Det var längesedan William somnade så kvickt när det vart nattning..

Beror nog på all frisk luft o allt bad o all sol som tagit krafter idag.
Dagis & Skola som vanligt.. hettan är övermäktig!
Sista lektionen kunde jag lämna K på skolan medan jag fick åkt ned till stan och handlat lite.. o dessutom fick tag på ett par badshorts till mig. :) Skitsamma att de är köpta på Dressman.. de vart riktigt ok för mig!!

Hem en liten sväng och fick hämtat William på dagis. Spontanbestämning om att åka ut till Bodele och bada.. ännu mer spontangrej vart att Emilia följde med oss, det vart verkligen i sista stund men vi hann med bussen :)
Tack vare riktigt kasst mobilbatteri blev de bara tre bilder därifrån.



"William rakt fram liggandes i vattnet, hans lilla huvud som sticker upp"



"Emilia & Kevin - och krabban i handen"



"Badruffs"

Vattnet så vart helt badbart.. lite kyligt till en början men sen gick det bra. Så nu är premiärbadandet avklarat. Såg på barnen och även mig efter kvällsduschningarna att solen tagit en del idag när vi vart där ute.
Inte bara K & E som höll sig där ute, även tre andra klasskamrater hade bestämt sig för att åka dit :)

Hemväg gick vi strandpromenaden och inte ett enda gnat om att det vart jobbigt att gå :)
Så vart en bra dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari