Bio för Bibbi

Solen skiner med rejäl styrka idag!

Vaknade o sega vart vi, K hade en sån där jag-vill-inte-vakna-morgon.. klart han vart trött efter igår kväll med C. Kom iväg till skolan till slut och fick lämnat av honom. Mötte Andreas som sedan körde hem oss. Tack vare det hann lillbus få sig en macka extra innan vi knallade bort till dagis så han kunde få följa med på bion som de blivande skolbarnen skulle på idag. Vi trodde det vart igår och han var så ledsen över att ha missat den.. så tack mamma Anna som ringde o sa att det vart idag istället!!

Kommit hem o fått ringt de där samtalen, till chefen ang mina pengar jag ska ha för vaket jag vart inne för o sedan till tandläkaren. Fick en tid redan 13.50 för William så de kan kolla om de ska göra något med de tänderna som fick slag på sig vid vurpan i söndags.

Sen känns det som jag missar något, som om det var något mer jag skulle göra.. men det är som bortblåst, kanske det kommer tillbaka senare!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha, aah visst har jag
:)

2008-03-04 @ 14:21:48
URL: http://absolutjennie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari