BWO & Bengtzing

Har som sagt missat melodifestivalerna detta året.. hänger inte med alls vad som skett. men kikade Aftonbladet nu o såg BWO och Linda Bengtzings videos.. o BWO e som de alltid är, de håller samma nivå, o Martin e nått speciellt, han förtrollar som jag alltid tyckt. Undrar om det är hans blonda lockar som drar så :p

Men Linda.. när blev hon kortklippt? Eller har hon alltid vart det? Hon passar iaf i det :)
 Men där har vi faktiskt en schlager.. låten klart trallvänlig o kommer säkert bli årets radioplåga såsom sist gång!!

Kommentarer
Postat av: Maja

Nja. BWO har jag ingenting för, inte till att vinna den här tävlingen iaf. Och Bengtzings låt var lite för extrem för mig.

Rongedal är bäst! Och Perelli, där har vi en riktig schlager!! :D

2008-03-10 @ 10:53:15
URL: http://totalblackout.blogg.se
Postat av: Peter

Jag håller med Maja där.. Perelli kommer att gå Långt.. och personligen så är det den enda låt som jag tror kan klara sig där nere i Europa! =)

2008-03-10 @ 19:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari