Dance with me..

Jag fick i mig mitt efterlängtade kaffe till slut. Kevin vart vänlig och gick bort till affären och handlade kaffefilter till mig. Återstår att se om huvudvärken avtar nu då.

Knepigt humör jag är på idag.. som efter jag jobbat natt med skillnad att jag varit ledig inatt. Berg o dalbana, upp o ner - hit och dit.

O titta här güms..!! Tydligen har vi massa kloster att välja bland.. undrar om de faktum att jag gått ur Svenska Kyrkan kommer ligga till last :p Men Herrens vägar är outgrundliga, här finns massa vägar ;)



Pluggade in öronsnäckorna o drog med mig mobilen ut i köket och diskade till radion som sist. Det är riktigt mysigt.. iaf fick benen fart o vips stod jag och shakade loss där i köket med diskborsten som mikrofon.. jo, grannarna kan se in om de vill.. men just idag tror jag de valde att blunda!!

Det vart jag, JUMP och Hugh Grant..



William vart inte sen att hänga med i dansen o vi är bra tajmade när vi vickar rumpor, han har väldigt mycket takt i benen. Dansen utvecklade sig till vaniljvisp nässmetande på da boys.. o nog hade de roligt där. Fick de lite bonus för att mamman varit tråkig idag.

Kommentarer
Postat av: lisa

åh vilken härlig bakgrund du ahde! Besök gärna min blogg, kram! :)

2008-03-22 @ 19:02:28
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Mor och Mormor

Ni är allt bra härliga ni 3. Hoppas huvudvärken går över nu

2008-03-22 @ 19:49:51
Postat av: Maja

Haha. Jag skulle tro att det faktum att du lämnat svenska kyrkan är en fördel för dig. Det är klart att det är bra att du funnit din väg tillbaka. ;)

2008-03-23 @ 11:19:10
URL: http://totalblackout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari