Drunkoo

Undrade varför min bankdosa häromdagen plötsligt vart lagd bakom hallspegeln.. fick svaret på frågan nu, någon hade råkat blockera den :p O lättaste utvägen var nog att bara ignorera den.

Idag är det dags, dagen D som i drunk!! Vi har finfint väder o solen verkar vara lika glad åt vår kväll som vi är :) Skorna fick jag rotat fram o alla kläder är klara.. håret e jag nöjd med o drickat införskaffat, Så kan det bli dåligt?? Oerhört spännande ska de bli de här, vilket påhitt.. undrar vem det vart som kläckte iden med karaoke!

Har fått i mig morgonkaffet o ska ta o röja här hemma, bädda diska dammsuga.. innan jag ska ner till stan o hämta Kevin.. kevin ja, vilken morgon vi hade!! Vi startade med kuddkrig o någon slags variant av spökboll fast med kuddar, o de vart kul o se ungen skina på morgonen, annars är han becksvart åskmoln! Så allt gick så smidigt att vi tom plockade med oss en ikeasäck med tidningar till återvinningen, när vi ändå går förbi där!!

Så ska få fart i ändan.. ska bara skriva ett inlägg till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari