Förkyld :(

Förkylningen slog till..
Känd igår under dagen hur halsen började vela sig men hoppades ändå på att det bara skulle ge med sig. Men istället så blev de värre o tidigt imorse kom även näsan - bihålorna med på ett hörn. När jag vaknade kl 13 av mobilen hade de utvecklat sig helt o hållet.. slajm o huvudvärk. Men med den här snabba farten kanske allt e över tills imorgon *hoppas*
Alvedon och mötte Kevin vid busshållplatsen. Bäddade sen ner mig i soffan och slötittade på friends o Dawsons Creek medan Kevin spelade Tanks på min dator. Efter en stund tittar han på mig o säger.. "Vad lat du är idag"
Tydligen får inte mammor bli sjuka, o om de skulle bli de ändå så måste de ändå hålla skenet uppe om att man e en superperson som klarar allt!!
Men nu har han ganska så klagofritt, protester absolut men kunde vart värre, åkt till C.

O det känns gott att inte behöva ha både barn o jobb när man inte e på topp.. att bara behöva fokusera på en sak!
Nu ska jag äta minmiddag o fortsätta dåsa i soffan tills det är dags att jobba igen!!

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag är också en sån sjuk mamma idag, hel-lat... huvva. Krya på dig gumman!

2008-03-07 @ 17:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari