Frånvaro

Nästan ett dygn av frivillig internetfrånvaro. Har vart bra mycket goare inne i sängen, borta från alla ljud och rörelser.
Efter Kevin åkt igår så åt jag min middag och stängde sedan ner datorn. Dunsade in i sängen och försvann ögonblickligen. Vaknade av att mobilalarmet gick igång 20.15 men ikke att jag ville upp.. så råkade somna om utan att ställa om det för ringning på nytt.
Vaknade av att Andreas ringde ang parkeringslappar, vilket vart tur tur tur för annars hade jag sovit sött när Lena kom för o plocka upp mig på vägen till jobbet.
Snabbt upp o fick klätt mig o fick de dära lapparna jag skulle ha från A o sedan till work.

Den här förkylningen har racerfart, tog inte lång tid innan värken i kroppen slog till emn denna gnn vart jag förutseende o tog med mig värktabletter till jobbet. Vart en helt ok natt men det vart oerhört gotter att få lägga sig i sängen igen imorse.. men vaknade 12!!!
Fick somnat om en timma till men sen har de vart som förgjort, men fått vilat iaf..
Nu får de bli frukost o mer hostmedicin innan jag kan slappa till film eller nått..

Kommentarer
Postat av: Tigerheart

Massa krams o gos till dig gums!

2008-03-08 @ 21:53:49
Postat av: Maja

Nu är jag rätt up and running. ;)

2008-03-08 @ 22:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari