Gone Baby Gone

Vart meningen att jag skulle se Gone Baby Gone i fredags, men bidde inte så pga jobbet. Så igår kväll efter barnen spelat Bingolotto bänkade vi ner oss i min säng så de kunde somna stillsamt medan jag såg på filmen.

image425
Ja, det vart en stark film, och Morgan Freeman gör inte ofta dåliga filmer eller rollprestationer. Han är en stjärna! Sen har jag inte sett Casey Affleck så innan, vart i The Last Kiss för ett tag sedan. Men om man ska jämföra honom och brodern Ben så har Casey ett helt annat djup. Hoppas man får se mer av honom i framtiden!

Gone Baby Gone är sevärd, mer än vanlig bara slötitta - vila ögonen på.
Rekommenderar den om man har lite tid över så man kan sjunka ner och ta den till sig ordentligt.
Mer info om filmen finns hos IMDB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari