Hate you, Love you..

The svack this morning verkar platta till sig.
Annat läge nu, annan känsla nu.. o alldeles av sig själv. Bra när de kan fibbla sig över på andra sidan så kvickt!

Har tagit mig en lugn förmiddag.. ätit i lugnet, duschat i lugnet, sett två avsnitt av Men in Trees i lugnet. Tror det vart MiTavsnitten som gjorde att det mesta bytte håll. Saknat den serien så nu ska jag se den tills jag storknar!

Men innan dess ska jag snart hämta upp Kevin innan vi ska åka ner till da systra för ett litet besök.. så skulle modera joina där med!!


 O nu medans jag kan kan jag säga.. I dont care.. fast I do care.. så gör jag de!!

Som Meredith säger..
Unfortunately that makes me Hate you, Love you.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari