I was wrong..

Jag hade tvärfel!
Jag trodde att precis som alla andra gånger denna vinter det kalla vita våta bestämt sig för att hälsa på att det skulle ha försvunnit lagom tills jag vaknade fram på middagen. Men inte idag.. idag är det fortfarande vitt. Vaktmästaren håller fortfarande på och plogar här utanför.. precis som han var när jag kröp till sängs vid 8tiden imorse. Så de verkar som de fortsatt snöa när jag låg till sängs med!

Sa det imorse, är inte avundsjuk på alla stackars tidningsbud. Visst de har frivilligt åtagit sig detta jobb men hur kul kan det vara, på hur bra humör känner de sig när de pulsar runt med tunga snöblöta tidningar!

Aftonbladet står det om rejäla köer här på E6:an mot oss här i Uddevalla. Samma vart det även inne i stan. Snön startade runt midnatt men när vi gick av hade de ej vart ute en enda plogbil här ute hos oss.. Såklart det blir trassligt när alla ska fram..
Faktiskt vi ofta varit omnämnda i media senaste tiden, är dte inte storm och översvämningar så är det totalstopp av snö :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari