Ingen sömn - inget gnäll

Det är inte den piggaste nyponrosen som sitter uppkrupen i soffan med datorn i knät och väntar in rätt tid att åka till frisören. Fick höra imorse när jag gck av att OOJJ vad du ser trött ut, fint o kunna flasha runt i stan då så resten av befolkningen ser min piffiga utstrålning!

Jobbade med Andreas och Therese natten som var.. ganska så fashinerande att man kan ha så mycket skratt inom sig, började redan från start.
Nattens ledord vart: "Då får DU ha en trevlig kväll" - ämnat för Andreas vid rapportering, vi chikas spelade de ingen roll hur vi hade de :p Häftigt ändå o se vilken påverkan Andreas har på den kvinnliga delen av personalen.. djup ögonkontakt, fniss, svårt att slita sig.. jag o Therese hade likaväl kunnat börja en kvart senare, för ingen hade saknat oss ändå ;)

Natten i sig vart ganska lugn, bra tempo - inte stressigt, men däremot vart det en sån där natt - sån som man undrar om de tryckt i dem ärtsoppa o blomkål o annat laxerande bara för att jäklas.. men vi genomled både de ena o andra, o fast jag innan tyckte lite synd om mig som inte får sovit nått idag så har jag inget att komma med.. Therese har sin minsting hemma varje dag efter hon har jobbat o Andreas åker ofta o jobbar ett dagpass efter natten är till ändo.. så att jag inte får sovit en enda pyttedag, när jag ska göra nått för min egen skull som faktiskt frisören e, så borde jag bara knipa ihop o vara glad att jag oftast får den sömn jag är i behov av.

Men det är farligt att blunda, känner hur det svider bakom ögonlocken.. *dask på kinderna*

Kommentarer
Postat av: Maja

Gå in och svara på dagens fråga ;)

http://totalblackout.blogg.se/1205354579_f.html

2008-03-12 @ 22:05:01
URL: http://totalblackout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari