Karaoke Tonight!

Det blev en riktig fyllekväll för de flesta :) Alla vart oerhört taggade o laddade inför denna fredag så resultatet kom knappast oväntat. Fast som det brukar vara hade vi jäääkligt roligt ;)

Jag, Jonne, Jörgen & Andreas tog stadsbussen kl. 17 från stan och vid Kurveröd hoppade Therese på. Vi var framme strax innan halv sex vid Leenas fantastiska hus. Andreas vart den som behövde drecka minst men han hade småbörjat redan på vägen ner till bussen :p
Strax efter oss droppade även Ramona och Lena R in och vi vart fulltaliga.
Tog inte lång stund innan alla började bli kalas, minns någon hojtade till att klockan bara vart 18.10 o då vart alla lull o sus :D
Sen kan jag inte säga att jag har världens koll på klocka o tider o vad som hände sen utan de vart drecka, skratt, toabesök, prat o ännu mer drecka :D När jag o Therese vart på toa hörde hon hur de blev tyst o de visade sig att klockan vart så mycket att det vart dags att vi skulle gå bort till Karaoken :S Vart tog de två timmarna vägen???

Sen har jag ett glapp i mobilen mellan kl 20.18 då vi är hos Lena till 22.51 då vi är på restaurangen.. Ganska stort hopp men vi fyllde nog ut tiden där emellan med ännu mer skratt o drecka!! Medan de andra fick knalla ner dit vi skull åkta jag o Lenas äldste son Robin på nattsightseeing i Uddevalla :D Robin ja!! Han kunde ente fått en mer intressant introduktion till sommarens vik hos oss nattare. Det kommer gå shiitabra!!

Vi höll på och sjunga, o ente att man blev blyg med extra spicead mjölk i ådrorna, fram till kl 00.30 då han kom o sa att de vart sista sången, men sen blev det nog 4-5 till.. Ni som inte vart kvar då missade en lovely version av Nothing compares 2 U med mig o Leena, där gick ni miste om nått :D Vid den här tidpunkten vart de bara Jag, Leena, Jörgen, en trött Robin o Lenas Tony kvar där runt mikrofonen, resten hade försvunnit längs vägen! Så när personalen till sest fick ut oss skrålande odrägligt glada vart de bare o ringa taxi o dra sig hemåt.
När jag blev lull i Gbg i okt så minns jag att jag inte alls tyckte om taxiresan hem, men igår vart de görgott.. lagom tröttsusig o mörkt omkring o gatlycktorna som for förbi en efter en o smådjupbabbel om viktigt och oviktigt.


Nu kommer det alla väntat på.. de dära hemska bilderna som alla tycker är roliga på andra men som man inte vill vara med på själva ;) O om ni tycker de e föör jäkligt får ni hojta o jag plockar ner dem igen.. men de här vart den sanna kalla verkligheten igår, inte förskönad på nå vis!!

   
Från vänster: Therese & Ramona med Andreas där i mitten | Jörgen, Jonne & Lena R | Andreas, Lena & Therese.. en riktig pangbild :D | Robin..

  
Tina, Therese, Andreas | Andreas, Tena, Lena.. många bilder på mig denna ggn :p | Andreas & Jörgen "love" | Ramona, Jörgen & Lena, kolla så gott de står och fnissar ;)

   
Tena & Jörgen, full o go.. | Jörgen & Robin on stage | Andreas & Therese | Robin o Lena duettar..

 
Andreas & Therese i hörnet o Jörgen & Lena sjunger | Therese, Lena, Robin & Andreas :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shiitfina bilder Tena! Sköj hade vi!! Kram Lena

2008-03-15 @ 12:31:00
Postat av: Maja

Haha! Tack ska du ha gumsan. :):)

2008-03-15 @ 13:44:41
URL: http://totalblackout.blogg.se
Postat av: erika

Ser ut att vart en lyckad kväll

2008-03-15 @ 13:53:40
URL: http://yummiemummie.blogg.se
Postat av: Therese

Mycket roliga kort.... de va verkligen en rolig kväll, ni är ett super skönt gäng!!!

2008-03-17 @ 10:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari