Min Farbror

Kvällen igår blev inte som den skulle.. slutade med att jag hastigt oplanerat fick sitta vak hos min älskade lilla underbara farbror. Han överlevde natten men finns ej där nästa gång jag ska jobba. Fick en natt att säga hejdå iaf. Även fast man inte ska ha favoriter så, så var denne farbror utöver det vanliga.. ett leende från honom o allt vart bra. Minns när han sa för nått år sen när han satt på sängkanten
"Vill du ha mig??"
"Jaaaaa"
"Då får du mig!!"

O det vart svårt att inte plocka med sig farbrorn hem i det ögonblicket..

Han kommer bli saknad och ihågkommen långt framöver..

Kommentarer
Postat av: Maria

God Morgon, hoppas du får en underbar lördag! :)
Tänkte även berätta att jag har 5tävlingar i min blogg just nu! :)

2008-03-01 @ 08:19:09
URL: http://mariapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari