Musikblockering..

Det är konstigt det där. Musiken som är en stor del av mitt jag blir ibland lite för mycket. Jag kände det igår efter jag lämnat K på nattis. I vanliga fall hade jag pluggat in mobilen o gått i min egna lilla värld.. men det gick inte. Känner samma nu med. Det är precis som om musiken i så fall tar plats av allt det andra jag känner måste få breda ut sig nu. Så det är tyst runt om mig nu.. tyst som i graven, på riktigt.. tom fåglarna låter bli att väsnas och kevin är ute med Emilia i snön!
Tror nog att det blir som alla andra ggr jag skjuter ifrån mig musiken, att jag får ett jättebehov när denna fas är över o suktar suktar efter att få lyssna, men det får gå bra det med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari