Nytt liv..?

Efter en riktigt totalkass kväll igår som slutade med att jag släckte ner överallt kl 20.30 är det nu måndag och en ny vecka! Söndagarna när jag jobbat tre nätter och barnen kommer hem från C slutar mer eller alltid i totalkaos. Jag är trött med nada tålamod o de gör allt för att trotsa eftersom det är det de gjort hela helgen. Så kontrasten att komma hit blir stor, men just just den kvällen är jag inte på humör för massa tjat och motstånd, bara för det faktum att det ska trotsas! Så ni kan tro att det skär sig rejält!
Idag blir det big talk med Kevin efter skolan.. sen så begyntar en ny vecka o nya krafter.. så det där horoskopsstycket stämmer väldigt väl!

Annars så vart jag väl utsövd när klockan till sist ringde imorse. Fått många timmars sömn o de vart gottigt!
Men hade en lång knepig dröm som följde samma tråd hela natten.
Inte alltför kul men drömde att jag fick dödsdom i cancer, vilken sort vet jag ej.. bara att den vart obotbar!
Vart inte alltför happy över att höra detta och försökte finna lösningar på att det skulle fixa sig.. hur det nu blev minns jag ej..
Men som tolkning i vaket tillstånd tror jag att det är något i mitt liv som har nått sin ände och en ny fas är på gång att sätta till. Vad det skulle vara är oklart, för det kan vara så massa saker. Jag är på väg att avsluta något som har präglat mig stort.. jag är klar, jag är färdig med den delen nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari