Onärvarande!

I och med att allt är annorlunda nu.. jag lever ett annorlunda liv nu mot vad jag gjorde för ett tag sedan. Jag tvingas leva mer i verkligheten och som det har verkat det sista så har jag ingen lust att lägga energi på internet. Det lockar mig inte nu som de gjort annars. Det går i svackor o nu är jag mitt i en stor!
Datorn kan jag ha på, jag kan fördriva timmar i min drömvärld med youtube som kompmusik till mina fantasier.. så kan jag göra.. men att lägga ner tid och hjärnverksamhet på att skriva blogginlägg eller kämpa för att vara en bra vän på FB som svarar på allt osv, ne.. det är inte jag för tillfället.
Så ber att ingen ska ta de personligt.. jag är bara inte närvarande för tillfället!!

Men min fina godhjärtade gumsa har nu startat upp en ny blogg..
Tomt utan henne här.. så varsågoda the länk to Honey

Kommentarer
Postat av: Maja

Fan va söt du är! (ursäkta svordomen!) Du är så söt att jag blir alldeles till mig.

2008-03-10 @ 10:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari