Scanner

Drivrutinerna till GFKscannern började plötsligt vela för nån vecka sedan.
Ej orkat ta tag i det men idag fick jag installerat om den o nu verkar det funka igen.. låg några veckor efter i rapporteringen o under tiden har GFK gjort om sin sida. Till det sämre enligt mig :( Sidan vart segladdad o även om det är finare design så föredrar jag nog en snabbladdad sida när det e så många sidladdningar det handlar om..
Men nu e jag rapporterad o kan börja om från scratch.. o poängen stiger :p

Kommentarer
Postat av: Tigerheart

Blir man ej dumpad undrar jag när man missar massa veckor? Hade ej gjort de där på flera veckor, gjorde häromdagen nu,, men va än me dom. Hm?

2008-03-02 @ 14:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari